کتابخانه کارگاه داستان نویسی

ورود با کارت عضویت الزامی است

کتابخانه کارگاه داستان نویسی

ورود با کارت عضویت الزامی است

کتابخانه کارگاه داستان نویسی

بسم الله

آمده ایم اینجا تا هرچه برایمان و برایتان مقدور باشد ، کتاب هایمان را بتکانیم و چند قفسه ی مشترک بسازیم...


نمونه تجربه افزایی

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ

چند خاطره ی خوب از آقای حسینی بخوانید.

امید که همگی در این مرحله مشارکت داشته باشیم! 

+

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۴

نظرات  (۷)

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۹ کتابدار کارگاه
ممنون آقای حسینی.
خیلی عالی.
خواندیم و خاطرات نماز دوران کودکیمان زنده شد...
منم دارم از این خاطرات،بنویسم عایا؟!

تشکر از ایشون
پاسخ:
بنویسید، البته فکر میکنم همین یک نمونه برای نشان دادن تجربه افزایی کفایت میکند.
حالا شما بنویس میگذاریم :)
نه دیگه همون یکی کافیه:)
پاسخ:
تنبلی بود این عایا؟
:)
۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۹ طاهر حسینی
و بعد از آنکه خواهش می‌کنم، قابل نداشت
راستش خودم هم فکر می‌کردم که اینها احتمالا نه به کار شخصیت می‌آیند و نه موقعیت و از آنچه که کار برای کودک و نوجوان هم نیست حیفم آمد اینها این وسط حیف و میل شوند.همین!
پاسخ:
نه اتفاقا خیلی خوب و مفید بود، حیف و میل هم نخواهد شد
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۹ طاهر حسینی
سلام
تجمیع فضاهای ذهنی افراد کارگاه
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۰ طاهر حسینی
البته ببخشید  یک مقداری سلیقه‌ای مرتب شد
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
این تجربه هاتون خیلی خوب بودن.
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی