کتابخانه کارگاه داستان نویسی

ورود با کارت عضویت الزامی است

کتابخانه کارگاه داستان نویسی

ورود با کارت عضویت الزامی است

کتابخانه کارگاه داستان نویسی

بسم الله

آمده ایم اینجا تا هرچه برایمان و برایتان مقدور باشد ، کتاب هایمان را بتکانیم و چند قفسه ی مشترک بسازیم...


کتاب اجباری :)

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ


سلام


دبیر محترم  خواسته اند برای فصل دهم کتاب "تربیت های پدر" نوشته ی محمد طلوعی را خریداری کنیم.



 

            






 پ.ن: «تابستان 63»، «نجات پسردایی کولی»، «Made in Denmark»، «دختردایی فرنگیس»، «مسواک بی‌موقع» و «انگشتر الماس» عنوان داستان‌های این کتاب هستند. این کتاب با 88 صفحه،با قیمت 5 هزار و 500 تومان در انتشارات افق منتشر شده است.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۰
کتابدار کارگاه

نظرات  (۶)

۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۹ دبیر کارگاه
البته واقعا اگه خرید کتاب به هر دلیلی اذیت کننده‌ست، من سعی می‌کنم یه بخش‌های لازم‌تری رو تقدیم کتاب‌داران بزرگوار کنم که بگذارند توی کتاب‌خانه‌مان
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۹ طاهر حسینی
دیروز تلاشم را کردم اما فکر نکنم موفق شوم کتاب را پیدا کنم!
پاسخ:
ممنون از تلاشتون.
سلام 

چشم . میخریم ولی مثل بیلی باتگیت اگه بود چی ؟!! 
پاسخ:
سلام

یعنی چی مثل بیلی باتگیت بود!؟
سلام
پیداش نکردم متاسفانه
اما چند تا از داستان هاش قبلا توی همشهری داستان چاپ شده
پاسخ:
سلام
حالا ببینیم آقای شریفی کدوم داستان ها مدنظرشونه.
ممنون از تلاشتون
یعنی نچسب بود و میل به خوندن رو در " من " بوجود نمی آورد . خیلی داستان های اقای طلوعی رو با رغبت نمیخونم .
پاسخ:
آهان بله.
:)
دیگه تضمینش رو آقای شریفی بدن.
منم قربانی باد موافق رو دوست نداشتم.
ولی من ژانت نیستم بدک نبود.
ما نیز کتاب رو خریداری نمودیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی