کتابخانه کارگاه داستان نویسی

ورود با کارت عضویت الزامی است

کتابخانه کارگاه داستان نویسی

ورود با کارت عضویت الزامی است

کتابخانه کارگاه داستان نویسی

بسم الله

آمده ایم اینجا تا هرچه برایمان و برایتان مقدور باشد ، کتاب هایمان را بتکانیم و چند قفسه ی مشترک بسازیم...


بفرمایید کتاب

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ

           

       

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۷

نظرات  (۷)

به جای تشکر:
از آن آدمهایی هستم که بعد از خواندن داستان با خود مردد می‌گویند:خب.که چی؟
چخوف را خواندم.نصف‌اش را همان جمله‌ی بالا گفتم.نصف دیگرش هم گفتم:عجب آدم بی‌تربیتی است چخوف(البته بی‌تربیت نیست! تفاوت فرهنگی است!)
اما انصافا فرد خلاقی است در داستان نویسی. خلاقیت در داستان نویسی به علاوه‌ی روایت‌های فوق‌العاده‌ و دقیق از شخصیت‌ها.
برای همین است که باز از خواندنش احساس رضایت می‌کنم و لازم میدانم بابت گذاشتنش.بابت تمیز بودنش! و همینطور بابت گرم نگه داشتن فضای کارگاه تشکر کنم.ممنون.
پاسخ:
به جای تشکرتان عالی بود.
خستگی من یکی دراومد..  :)
(احلام)
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۱ بانوی نقره ای
ممنون احلام جون از تلاشتون و اینکه سعی میکنین در نبود دبیر اینجا رو سر پا نگه دارین ببینم کتابهای پائولو کوئیلو بدردتون میخوره یه چند تایی بفرستم؟؟
پاسخ:
خواهش
خانم ف.الف هم هستند ها. 
نمی دونم. جناب  دبیر نمیان که ازشون بپرسیم. بفرستید به درد می خوره انشالله.

۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۵ بانوی نقره ای
بله از ایشون هم بینهایت متشکرم به زودی میفرستم:)))
پاسخ:
منتظرانه هستیم  :)
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۴ بانوی نقره ای
ایمیل کردمشون :)))
پاسخ:
بسیار ممنون
به زودی...
سلام
راستش من قبلا بیگانه رو با ترجمه ی لیلی گلستان خوندم...و اصلا از داستانش خوشم نیومد...مرددم توی خوندن دوباره اش
شخصیت اول یه شخصیت سرد و بی تفاوتی هست..همیشه در مورد آدمای بی تفاوت فک می کنم دقایقی هست که بی تفاوت نباشند اما انگار که کامو می خواد بگه شخصیتش نسبت به مرگ خودش هم بی خیاله البته در اصل نشون میده که زیاد بی خیال نیست اما یه جور مرده واری زندگی می کنه...

راستی اگه از داستان های ایرانی هم میشه گذاشت بگید تا شوهر آهو خانوم رو بدم

پاسخ:
سلام

خوب حالا نمیشه شما زندگی آدم های بی مزه رو هم مطالعه بنمایید.. :)
کی اینجا تفکیک ملیتی کرده داستان ها رو؟؟ 
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۳ دبیر کارگاه
سلام

خیلی خوشم اومد از مدیریت اینجا.

متن «بیگانه» رو خودتون تایپ کردین یعنی؟؟
پاسخ:
  سلام

دوستان اگر همکاری بنمایند زییاتر هم میشه :)

نه ما تایپ نکردیم.
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۰ خانم معلم
سلام بر کتابداران عزیز که از دیدارشون بسی بسی مشعوفم همچناااااااان
والا من اصلا از مونیتور نمیتونم کتاب بخونم عادت دارم یه مداد دستم باشه کتاب ورق بزنم و بخونم .چون خیلی زود هم خسته میشم کلا آستانه تحملم خیلی کمه سر کلاس هم باشم انقدر وول مبخورم تا کلاس تموم بشه خواهرم که همش بهم میگه تو بیش فعالی !!!
برای همین حاضرم کتابامو تقدیم کنم عکس بگیرین بزارین ولی از من توقع خوندن کتاب اینترنتی نداشته باشین من همین کارگاه رو سه بار باید برم و بیام تا نوشته های بچه ها رو بخونم ....ولی دوستتون دارم و ازتون ممنونم بسیاااار زیااااد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی